ضبط مکالمات تلفن ,دستگاه ضبط صدای خبرنگاری، میکرفن خبرنگاری , ضبط صدا

جدیدترین دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ، ضبط صدای محیط شنود مکالمات تلفن ثابت و شنود مکالمات موبایل

ضبط مکالمات تلفن ,دستگاه ضبط صدای خبرنگاری، میکرفن خبرنگاری , ضبط صدا

جدیدترین دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ، ضبط صدای محیط شنود مکالمات تلفن ثابت و شنود مکالمات موبایل

عینک خلبانی طرح پلیس -– با قابلیت دیدن پشت سر

عینک خلبانی UV400 با طرح پلیس، محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که امکان دیدن محیط پشت سر را فراهم کرده است. 

عینک خلبانی دارای 3 مزیت، ضد آفتاب، دارای UV400 ضد تشعشعات مضر و دیدن پشت سر، است.

 فناوری پیشرفته‌ای که در عینک خلبانی طرح پلیس به کار گرفته شده است باعث می‌شود به راحتی و بدون جلب توجه، به روبرو نگاه کرد و پشت سر خود را دید. 

این دوربین به دلیل داشتن قابلیت UV400 به چشم هیچ آسیبی نمی‌رساند.

استفاده از عدسی‌های جدید و کاملا جالب در این عینک باعث جذابیت خاص در چهره شده و ضمن اینکه دیدن پشت سر را هم به راحتی ممکن کرده است.

 این عینک یک محصول جدید است که تا به حال مانند آن در بازار نبوده است.

عینک خلبانی UV400 طرح پلیس محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که در آن واحد هم به عنوان یک دوربین برای دیدن محیط پشت سر و هم محافظ چشم‌ها در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر است. این عینک برای استفاده کنندگان مثل چشم سوم است. 
هر‌چند پیش از این، ضرب‌المثل «فلانی پشت سرش هم چشم دارد.» فقط در حد حرف و رویا بود، اما این روز‌ها نسل جدید تکنولوژی به کمک انسان‌ها آمده تا رویای دیرین همه جا چشم داشتن، محقق شود. این روز‌ها با عینک خلبانی می‌توان چشم سوم داشت و پشت سر را هم دید. 
در اکثر کیف دزدی‌هایی که صورت می‌گیرد اگر فرد بتواند فضای پشت سر خود را و در نتیجه دزد و موتور را ببیند مانع سرقت می‌شود. بنابراین می‌توان گفت عینک خلبانی با امکان دیدن پشت سر می‌تواند تضمین کننده امنیت باشد و افراد را از موقعیت‌های تهدید کننده زیادی در امان نگه دارد. جالب اینکه بسیاری از شعبده بازان و تردستان مطرح جهان نیز از این عینک برای انجام بسیاری از تردستی‌ها و شعبده‌بازی‌های پیشرفته خود استفاده می‌کنند.
عینک خلبانی طرح پلیس به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست آورد. طراحی این عینک به گونه‌ایی است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده است.
عینک خلبانی دارای ویژگی UV400 ضد تشعشعات مضر است. نور آفتاب اشعه‌هایی از خود تولید می‌کند که برای چشمان و پوست بدن بسیار خطر ساز بوده و ممکن است مشکلاتی جبران نشدنی را به بار بیاورد. با فهمیدن این موضوع تغییراتی جدید بر روی عینک آفتابی صورت گرفت. لایه‌ای جدید ساخته شد که مانع ورود اشعه‌های ماوراء بنفش به داخل چشمان می‌شد. عملی که مانع ورود اشعه ماوراء بنفش به داخل چشم می‌شود را استانداردی به نام یو‌وی‌400 نامگذاری کردند. این استاندارد بر روی هر محصول نشان دهنده این است که اشعه ماوراء بنفش به هیچ وجه از آن عبور نخواهد کرد.




قیمت: ۱/۲۵۰/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


دوربین مینی دی وی MD80 - کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان (اصلی)

دوربین کوچک مینی دی‌وی‌دی MD80 جزو یکی از کوچکترین دوربین‌های فیلم‌برداری جهان است به خاطر اندازه کوچک این دوربین آن را دوربین انگشتی نیز می‌نامند. 

از دوربین مینی دی‌وی‌دی MD80 به عنوان دوربین امنیتی و یا ورزشی و وبکم قابل استفاده است. دوربین کوچک مینی‌دی‌وی MD80 دارای پایه‌ی مستحکمی است 

که با استفاده از آن می‌توان این محصول را بر روی کلیه سطوح و تمامی زوایا نصب و استفاده کرد 

علاوه بر این می‌توان از این دوربین در حال حرکت نیز بهره گرفت. دوربین مینی‌دی‌وی MD80 دارای سنسور حساس به صدا است که باعث می‌شود 

تا بتوان از این دستگاه به مانند یک دزدگیر و دوربین امنیتی استفاده کرد. 

با دریافت کوچک‌ترین سیگنال صوتی شروع به کار کرده و با برقراری سکوت به حالت آماده به کار (Stand by) در می‌آید. 

ویژگی فوق و وزن سبک دوربین می‌نی‌وی MD80 این امکان را به ورزشکاران، گردشگران و کوهنوردان و سایر اقشار می‌دهد تا به راحتی به مدت طولانی، کیفیت فوق العاده بالا و با خیالی آسوده از فعالیت‌های روزمره خود فیلم‌برداری کنند. برای اینگونه استفاده‌ها از این دستگاه تنها کافیست که آن را با گیره‌ای که بر روی آن تعبیه شده است بر روی جیب، پیراهن، کمربند، کیف و... خود نصب کنید.


در دنیای سیستم‌های ویدئویی و سیستم های فیمبرداری دیجیتال، به رکوردرهای کوچکی که قادر به ضبط فیلم با فرمت DV باشند، MiniDV گفته می‌شود. مینی دی وی ها دارای سایزها، ابعاد، اندازه، وزن، کیفیت، و قیمت‌های متفاوتی هستند. دسته‌ای از رکوردرهای Mini DVV حرفه‌ای وجود دارند که دارای کاربری حرفه ای از سوی سازندگان ویدئوهای محیط وحش و ورزشی هستند، ولی انواع دوربین کوچک مینی دی وی حرفه‌ای به اندازه‌ای بالا است که برای کاربردهای روزمره توسط افراد عادی توجیه اقتصادی ندارد. از طرف دیگر اندازه و وزن دوربین‌های Mini DV با کیفیت HD واقعی مقداری بزرگ و زیاد است که افراد عادی به دنبال چنین گزینه‌هایی نیستند.

دوربین Mini DV MD80 یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های فیلم‌برداری جهان است که به واسطه اندازه بسیار کوچک خود تحت نام «دوربین بند انگشتی» نیز شناخته می‌شود. این دوربین این امکان را برایتان فراهم می‌کند که به صورت مخفی و مداوم از سوژه‌های خود عکاسی و فیلم‌برداری کنید.

دوربین کوچک MD80 اصلی با بدنه فلزی و مقاوم خود و همینطور پایه‌ مستحکمی که برای آن در نظر گرفته شده است این امکان را دارد که بر روی کلیه سطوح و در تمامی زوایا نصب شود. این ویژگی و همینطور سنسور حساس به صدای دقیقی که در درون این دستگاه گنجانده شده است (حساس به صدای ۶۵ دسی‌بل) باعث می‌شود تا شما بتوانید از این دستگاه به مانند یک دزدگیر و دوربین امنیتی استفاده کنید.

با استفاده از ویژگی سنسور صوتی حساس این دستگاه به غیر از استفاده امنیتی، شما می‌توانید به قراردادن این دوربین در قسمت‌های مخفی محل کار، منزل و... خود از صحبت‌هایی که در هنگام عدم  حضور شما صورت می‌گیرد آگاه شوید. این ویژگی به والدین کودکان خردسال و همینطور سرپرستان افراد مسن کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند وضعیت برخورد پرستار را نسبت به فرزند و یا والدین خود ارزیابی کنند.

همچنین دوربین مینی دی وی MD80 این توانایی را دارد تا بدون نصب در مکانی ثابت و همینطور بدون نیاز به پایه ثابت، در حال حرکت نیز مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بالای فیلم‌برداری در این وسیله سبب می‌شود که در سرعت‌های بالا (حداکثر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت) عمل فیلمبرداری بدون افت کیفیت ادامه پیدا کند.

ویژگی فوق و همینطور بدنه بسیار مستحکم دوربین مینی دی وی MD80 اصلی این امکان را به ورزشکاران، گردشگران و کوهنوردان و سایر اقشار می‌دهد تا به راحتی به مدت طولانی، کیفیت فوق العاده بالا و با خیالی آسوده از فعالیت‌های روزمره خود فیلم‌برداری کنند. برای اینگونه استفاده‌ها از این دستگاه تنها کافیست که آن را با گیره‌ای که بر روی آن تعبیه شده است بر روی جیب، پیراهن، کمربند، کیف و... خود نصب کنید.


 

ویژگی‌های اصلی دوربین Mini DV MD80

  • بسیار کوچک (بند انگشتی)
  • استفاده بسیار آسان در هر مکان و هر زمانی
  • راهنمای استفاده با چراغ LED
  • دارای تأییدیه های معتبر بین المللی: CE & FCE
  • دارای گواهی بین المللی ثبت انحصاری اختراع
  • قابل استفاده به عنوان وبکم کامپیوتر
  • باطری داخلی لیتیومی قدرتمند
  • شارژ توسط Mini USB

     

    ویژگی‌های فنی
  • فرمت ویدئو: AVI
  • خروجی ویدئو: ۳۰ فریم در ثانیه
  • فیلم‌برداری مداوم: حدود ۲ ساعت
  • میزان فیلم‌برداری هر گیگ: ۴۰ دقیقه
  • حالت آماده به کار (Standby): ۲۵۰ ساعت
  • پشتیبانی از Micro SD:  تا ۳۲ گیگابایت
  • زاویه دید: ۶۲ درجه
  • باطری: لیتیومی ۲۶۰ میلی‌آمپر
  • تحمل دما بدنه: منفی ۲۰ الی ۸۰ درجه سانتی‌گراد
  • دمای کاری: منفی ۱۰ الی ۵۰ درجه سانتی‌گراد

    ·اندازه
  • طول: ۵.۵۹ سانتی‌متر
  • عرض: ۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع: ۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن: حدود ۵۰ گرم

 

محتوای بسته

  • دستگاه مینی دی وی MD80 مشکی
  • شارژ دستگاه Mini DV 80
  • قاب سیلیکونی (ژله‌ای) محافظ
  • پایه و پیچ‌های نصب به صورت ثابت
  • بند آویز از گردن
  • کیف
  • دفترچه راهنما فارسی و انگلیسی










قیمت: ۲/۷۵۰/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.

دستگاه شنود سیم‌کارتی دو طرفه اپل N9 –- دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به صدا و پری آمپلیفایر

دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل N9 مجهزترین و به روزترین دستگاه شنود سیم‌کارتی صدا در جهان با برد نامحدود است. دستگاه شنود سیم‌کارتی دارای سنسور حساس به صدا است. با این قابلیت هر وقت N9 سیگنال صوتی را دریافت کند، با توجه به سیم‌کارتی که درون دستگاه است به صورت اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس می‌گیرد. و یا می‌توان به صورتی تنظیمش کرد که در هر زمانی با شماره سیم کارت دستگاه شنود تماس حاصل شد، دستگاه شنود به صورت اتوماتیک شروع به کار کرده و صدا را به پشت خط تلفن برساند. دستگاه شنود اپل دارای دو میکروفن کوچک، مخفی، و با حساسیت بسیار بالا است که به راحتی صداهای اطراف خود را انتقال می‌دهد. این دستگاه هیچ گونه محدودیت فاصله‌ای و مکانی ندارد و از هر کجای ایران می‌توان با یک تماس صدای محیط را کنترل کرد. مهم نیست چقدر فاصله تا مکان مورد نظر وجود دارد، زیرا هر جا که امکان برقراری تماس با موبایل برقرار باشد می‌توان به مکان مورد نظر دسترسی داشت.


دستگاه شنود سیم‌کارتی دو طرفه اپل مجهز به پری ‌آمپلی‌فایر (Pre Amplifire) و تقویت کننده صدا است و می‌توان آن را مجهزترین و به روزترین دستگاه شنود سیمکارتی صدا در جهان با برد نامحدودنامید. با قرار دادن یک سیم‌کارت (تفاوتی در اپراتور آن وجود ندارد و کلیه سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول و رایتل و ... قابل استفاده هستند.) به راحتی می‌توان صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را بدون جلب توجه، شنود کرد. این دستگاه به صورت مخفیانه کار شنود را انجام می‌دهد و در حین کار از دستگاه نه صدایی بلند می‌شود و نه نوری ساطع می‌شود. فقط کافی است N99 را در محلی قرار  داد که از دید دیگران مخفی بماند.

دستگاه شنود سیم‌کارتی اپل N9 این قابلیت را دارد که هر وقت صدایی را بشنود، با شماره ذخیره شده در دستگاه تماس برقرار می‌کند و صدای محیط را منتقل می‌کند. علاوه بر این می‌توان طوری تنظیمش  کرد که هر وقت شنود کننده بخواهد، با شماره سیم‌کارت موجود در دستگاه تماس گرفته و خود دستگاه به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را منتقل کند. این دستگاه مجهز به سنسور حساس به صدا است و پس از قرار دادن در محیط به محض اینکه فردی وارد محل شود دستگاه به صورت اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس برقرار کرده و صدای محیط را برای سمت دیگر خط ارسال می‌کند. با کمک دزدگیر Appel N9، فاصله کاربر تا محل مورد نظر مهم نیست زیرا هرجا که امکان برقراری تماس با موبایل برقرار باشد می‌توان به آن محل دسترسی داشت و صدای محیط را مخفیانه شنود کرد. اگر صدای محیط قطع شود بعد از دو دقیقه به حالت انتظار (Standby) می‌رود. این مزیت باعث می‌شود که در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. زمان فعالیت دائمی دستگاه شنود اپل ۳ تا ۴۴ ساعت است و می‌تواند به مدت  چهار روز در حالت آماده به کار، شارژ خود را حفظ کند.

دستگاه شنود دو طرفه اپل برای کسانی که مایلند از رفت و آمد‌های منزل و محل کارشان، در زمان غیبتشان مطلع شوند مناسب است. دزدگیر اپل که از یک قوطی کبریت هم کوچکتر است این امکان را فراهم می‌کند تا هر کسی بتواند بفهمد در نبودش، در محل مورد نظرش، چه اتفاقاتی می‌افتد. 

مشخصات دستگاه شنود سیم‌کارتی دو طرفه اپل N9

  • زمان فعالیت دائمی: ۳ الی ۴ ساعت
  • زمان فعالیت آماده به کار: ۴ روز
  • شعاع دریافت صدا توسط میکروفون: ۱۰ متر
  • قابلیت فعال / غیرفعال سازی از راه دور: دارد
  • تعداد میکروفون داخلی: ۲ عدد
  • امکان تماس از دستگاه به موبایل: دارد
  • امکان تماس از موبایل به دستگاه: دارد
  • سنسور صوتی: دارد
  • قابلیت افزودن باطری اضافه: دارد








قیمت: ۲/۴۴۰/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


دوربین کوچک مینی دی وی MD80 - پلاستیکی– کوچک‌ترین دوربین فیلم‌برداری جهان

دوربین کوچک مینی‌دی‌وی MD80 جزو کوچک‌ترین و خوش‌دست‌ترین دوربین‌های موجود در بازار است. این دوربین فیلم‌برداری بسیار کوچک و سبک است و با کیفیت بالا کار فیلم‌برداری را انجام می‌دهد. دارای باتری لیتیومی است که به سرعت شارژ می‌شود و می‌تواند ساعت‌ها فیلم‌برداری مداوم انجام دهد. دوربین مینی‌دی‌وی MD80 علاوه بر فیلم‌برداری، توانایی ضبط صدا را نیز دارد و یکی از مزیت‌های این دوربین ضبط هم‌زمان صدا و فیلم است. دوربین مینی‌دی‌وی MD80 دارای سنسور حساس به صدا است که باعث می‌شود تا بتوان از این دستگاه به مانند یک دزدگیر و دوربین امنیتی استفاده کرد. با دریافت کوچک‌ترین سیگنال صوتی شروع به کار کرده و با برقراری سکوت به حالت آماده به کار (Stand by) در می‌آید. این دوربین به راحتی شروع به کار می‌کند برای این کار فقط کافی است که دکمه مورد نظر را فشار داد. حافظه این دوربین کوچک Micro SD Card است و تا 16 گیگابایت قابل ارتقا است. دوربین مینی‌دی‌وی MD80 دستگاهی مناسب برای خبرنگاران و افرادی که نیاز به جمع‌آوری اسناد و مستندات دارند، است.


دوربین Mini DV MD80 یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های فیلم‌برداری جهان است که به واسطه اندازه بسیار کوچک خود تحت نام «دوربین بند انگشتی» نیز شناخته می‌شود. این دوربین این امکان را برایتان فراهم می‌کند که به صورت مخفی از سوژه‌های خود عکاسی و فیلم‌برداری کنید.
این مدل از دوربین کوچک MD800 با پایه‌ مستحکمی که برای آن در نظر گرفته شده است این امکان را دارد که بر روی کلیه سطوح و در تمامی زوایا نصب شود. این ویژگی و همینطور سنسور حساس به صدای دقیقی که در درون این دستگاه گنجانده شده است باعث می‌شود تا شما بتوانید از این دستگاه به مانند یک دزدگیر و دوربین امنیتی استفاده کنید. البته توجه کنید که توانایی این سنسور به اندازه نسخه حرفه‌ای آن (نسخه بدنه فلزی) نیست و برای فعال‌سازی سنسور آن نیاز به صدای بلندتری (در حدود ۹۰ دسی‌بل) است.
 با استفاده از ویژگی سنسور صوتی حساس این دستگاه به غیر از استفاده امنیتی، شما می‌توانید به قراردادن این دوربین در قسمت‌های مخفی محل کار، منزل و... خود از صحبت‌هایی که در هنگام عدم حضور شما صورت می‌گیرد آگاه شوید. این ویژگی به والدین کودکان خردسال و همینطور سرپرستان افراد مسن کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند وضعیت برخورد پرستار را نسبت به فرزند و یا والدین خود ارزیابی کنند.
همچنین دوربین مینی دی وی MD800 این توانایی را دارد تا بدون نصب در مکانی ثابت و همینطور بدون نیاز به پایه ثابت، در حال حرکت نیز مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بالای فیلم‌برداری در این وسیله سبب می‌شود که در سرعت‌های بالا (حداکثر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت) عمل فیلمبرداری بدون افت کیفیت ادامه پیدا کند.
ویژگی فوق و وزن سبک دوربین می نی وی MD800 اصلی این امکان را به ورزشکاران، گردشگران و کوهنوردان و سایر اقشار می‌دهد تا به راحتی به مدت طولانی، کیفیت فوق العاده بالا و با خیالی آسوده از فعالیت‌های روزمره خود فیلم‌برداری کنند. برای اینگونه استفاده‌ها از این دستگاه تنها کافیست که آن را با گیره‌ای که بر روی آن تعبیه شده است بر روی جیب، پیراهن، کمربند، کیف و... خود نصب کنید.

ویژگی‌های اصلی دوربین Mini DV MD80
•    بسیار کوچک (بند انگشتی)
•    استفاده بسیار آسان در هر مکان و هر زمانی
•    راهنمای استفاده با چراغ LED
•    باطری داخلی لیتیومی قدرتمند
•    شارژ توسط Mini USB

ویژگی‌های فنی
•    فرمت ویدئو: AVI
•    خروجی ویدئو: ۳۰ فریم در ثانیه
•    فیلم‌برداری مداوم: حدود ۲ ساعت
•    میزان فیلم‌برداری هر گیگ: ۴۰ دقیقه
•    حالت آماده به کار (Standby): ۲۵۰ ساعت
•    پشتیبانی از Micro SD:  تا ۳۲ گیگابایت
•    زاویه دید: ۶۲ درجه
•    باطری: لیتیومی ۲۶۰ میلی‌آمپر
•    تحمل دما بدنه: منفی ۲۰ الی ۸۰ درجه سانتی‌گراد
•    دمای کاری: منفی ۱۰ الی ۵۰ درجه سانتی‌گراد
•    اندازه:
o    طول: ۵.۵۹ سانتی‌متر
o    عرض: ۲ سانتی‌متر
o    ارتفاع: ۱.۸ سانتی‌متر
•    وزن: حدود ۱۵ گرم

محتوای بسته
•    دستگاه مینی دی وی MD80 مشکی
•    قاب سیلیکونی (ژله‌ای) محافظ
•    پایه و پیچ‌های نصب به صورت ثابت
•    بند آویز از گردن
•    کیف
•    دفترچه راهنما فارسی و انگلیسی

توجه کنید که این دستگاه با مدل با کیفیت‌تر آن (با بدنه فلزی) که تحت عنوان «دوربین کوچک مینی دی وی MD80» در سایت بازار اینترنتی گیلار موجود است متفاوت بوده و علت تفاوت قیمت ویژگی‌های منحصر به فرد آن و کیفیت ساخت بالای آن است.
البته این امر به بدان معنی نیست که کالای فوق یک جنس تقلبی است. تفاوت نسخه بدنی پلاستیکی با نسخه با کیفیت‌تر در قدرت سنسور صوتی، جنس بدنه و برخی از الحاقاتی بسته است. (که بالاتر ذکر شده است.)
چنانچه قابلیت سنسور دستگاه برای‌تان خیلی مهم است ما استفاده از نسخه بدنه فلزی را پیشنهاد می‌کنیم و اگر وزن بسیار سبک برایت‌تان اولویت بیشتری دارد و کیفیت ساخت و عملکرد سنسور چندان  برایتان مهم نیست پیشنهاد ما انتخاب گزینه بدنه پلاستیکی است.











قیمت: ۱/۱۷۵/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.


ریموت دوربین‌دار پرایدی - ریموت کنترل با دوربین مخفی

جاسوئیچی دوربین‌دار پرایدی یک ریموت کنترل با دوربین مخفی پر‌قدرت است که قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری با رزولوشن بالایی دارد. ریموت دوربین‌دار پرایدی یک دزدگیر خودرو، با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی است. دوربین تعبیه شده در این جاسوئیچی بسیار ماهرانه جاسازی شده و نمی‌توان پی برد که این دستگاه یک دوربین مخفی حرفه‌ای را به همراه دارد.


وقتی صحبت از امنیت خودرو‌های شخصی در میان است، به هیچ وجه نمی‌توان به یک ریموت و دزدگیر پرایدی زیبا و خوش دست که یک لنز بسیار ریز و مخفی با قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری در ابعاد یک جاسوئیچی زیبا دارد نه گفت. چرا‌که این دوربین مخفی وظیفه نگهبانی تمام وقت از اتومبیل را بر عهده می‌گیرد.
تعبیه یک دوربین فیلم‌برداری مخفی در دزدگیر ماشین آن هم با ظاهر فوق‌العاده شیک و زیبا به طوری که هر کسی با دیدن آن تصور خواهد کرد که با یک ریموت ماشین ساده یا همان چیزی که اصطلاحاً به  آن دزدگیر می‌گویند روبرو‌ست، زیرا به هیچ عنوان از شکل ظاهری آن نمی‌توان پی برد که این دستگاه یک دوربین مخفی حرفه‌ای است. چرا‌که با توجه به نمای کلی ریموت و طرز قرار گرفتن دکمه‌ها (که دارای چهار دکمه برای کنترل فیلم‌برداری یا عکاسی است) و حتی حساسیت‌شان نسبت به فشار نمی‌توان پی برد که این دستگاه یک دوربین مخفی حرفه‌ای را با خود حمل می‌کند. لنز پر قدرتی که ماهرانه در آن جاسازی شده به راحتی در همه جا و تنها با یک دکمه فعال می‌شود. دوربین این ریموت دارای ابعاد ۱ × ۳ × ۵ سانتی‌متر و فرمت فیلم‌برداری AVI و عکس‌برداری JPEGG است و به راحتی به کامپیوتر متصل می‌شود.
این ریموت کنترل پرایدی دارای باتری قوی ۳/۷ ولت و ۲۸۰۰ میلی‌آمپر است که توانایی نگه داشتن شارژ به صورت طولانی مدت را دارد.

نکته مهم درباره حافظه (Memory) جاسوئیچی دوربین‌دار
ویژگی خاص و مهم دوربین ریموت ماشین پرایدی در این است که به جای آنکه دارای حافظه داخلی باشد، دارای شکاف حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD Memory) است که می‌توان رم را به طور جداگانه به آن وصل کرد. این مزیت زمانی نمایان می‌شود که پی ببریم جنس حافظه‌های فلش از نوع نیمه رسانا بوده و در مقابل نوسانات برق، رطوبت و سایر شرایط محیطی آسیب‌پذیر هستند. به همین دلیل دستگاه‌هایی که در آن‌ها حافظه داخلی غیر قابل تعویض تعبیه شده در صورت خراب شدن رم داخلی‌شان غیر قابل استفاده می‌شوند.

مشخصات فنی دوربین مخفی ریموت کنترل ماشین

  • ابعاد: ۱ × ۳ × ۵ سانتی‌متر
  • دارای چهار دکمه برای کنترل فیلم‌برداری یا عکاسی
  • پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD Memory)
  • اتصال به کامپیوتر: پورت یو‌اس‌بی (USB Port)
  • فرمت فیلم‌برداری: AVI
  • فرمت عکس‌برداری: JPEG
  • رزولوشن فیلم ۷۲۰ × ۴۸۰
  • رزولوشن عکس ۱۲۸۰ × ۱۰۲۴
  • باتری ۳/۷ ولت ۲۸۰ میلی‌آمپر












قیمت: ۱/۹۹۰/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.