ضبط مکالمات تلفن ,دستگاه ضبط صدای خبرنگاری، میکرفن خبرنگاری , ضبط صدا

جدیدترین دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ، ضبط صدای محیط شنود مکالمات تلفن ثابت و شنود مکالمات موبایل

ضبط مکالمات تلفن ,دستگاه ضبط صدای خبرنگاری، میکرفن خبرنگاری , ضبط صدا

جدیدترین دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ، ضبط صدای محیط شنود مکالمات تلفن ثابت و شنود مکالمات موبایل

ردیاب موقعیت یاب و دزدگیر خودرو مدل TC-201 - ردیاب و دزدگیر خودرو با امکان شنود صدای خودرو

ردیاب، موقعیت یاب و دزدگیر خودرو از طریق SMS، امکان ردیابی وسیله نقلیه را می‌دهد تا موقعیت جغرافیایی آن را در هر جای کره زمین که باشد، شناسایی کند. با این قابلیت می‌توان وسایل نقلیه را کنترل کرد؛ حتی زمانی که اتومبیل سرقت شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه TC_201 امکان خاموش/روشن کردن آن با دو روش استفاده از سایت و ارسال پیامک (SMS) است. همینطور این ردیاب دارای قابلیت ACCIDENT ALARM و یا همان «هشدار تصادف» است. به محض وقوع تصادف در وسیله نقلیه، پیامکی به شماره‌های اضطراری ذخیره شده در دستگاه به طور خودکار ارسال خواهد شد. ردیاب مدل TC-201 مجهز به LPS است که توانایی ردیابی خودرو در صورتی که در محل مسقف باشد را دارد. این ردیاب قابل نصب برو روی هر نوع خودرویی است.


ردیاب خودرو مدل TC-201 یک دستگاه کوچک است که به صورت مخفیانه در خودرو نصب می‌شود و در هر لحظه، مکان خودرو را بر روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر بدون داشتن اینترنت نمایش می‌دهد و قابلیت ردیابی خودرو را به مالکش می‌دهد. با نصب  Car GPS Tracker بر روی خودرو و یا سایر وسایل نقلیه، ردیابی موقعیت جغرافیاییخودرو در هر جای کره زمین که باشد، از طریق SMS ممکن است. این امکان سبب می‌شود که رانندگان به راحتی بتوانند وسایل نقلیه خود را کنترل کرده و یا حتی در صورت سرقت ماشین، از محل دقیق آن آگاه شوند. در ضمن در کنار  GPS این ردیاب مجهز به  LPS نیز  است. این امکان کمک می‌کند که در صورت مسقف بودن محل پارک خودرو (و یا مثلا حرکت در تونل) باز هم بتوان از محل آن به طور دقیق اطلاع پیدا کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه TC_201 امکان خاموش/روشن کردن آن با دو روش استفاده از سایت و ارسال پیامک (SMS) است. این دستگاه از چهار باند فرکانسی ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و این بدان معناست که این ردیاب ماهواره‌ای این قابلیت را دارد که با کلیه سیم‌کارت‌های رایج داخلی نظیر ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا و... به طور صحیح کار کند. ولی برای ردیابی  بهتر در کل کشور بهترین گزینه، سیم‌کارت اعتباری همراه اول است.

 یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه امکان پشتیبانی از حافظه است. چنانچه بنا به هر دلیلی (عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ سیم‌کارت و...) دستگاه عمل خود را به درستی انجام ندهد، پس از رفع مشکل دستگاه به صورت خودکار کلیه پیام‌هایی را که ارسال نکرده (و در حافظه ذخیره کرده است.) را به یک باره ارسال خواهد کرد. همینطور این ردیاب دارای قابلیت  ACCIDENT ALARM و یا همان"هشدار تصادف "است. به محض وقوع تصادف در وسیله نقلیه، پیامکی به شماره‌های اضطراری ذخیره شده در دستگاه به طور خودکار ارسال خواهد شد.

از ده‌ها امکان ریز و درشت ردیاب ماهواره‌ای TC_201 می‌توان به امکان شنود صدای درون خودرو نیز اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که آژانس‌های مسافربری به راحتی بتوانند برخورد راننده‌های خود با  مشتریان را کنترل کنند.

دیگر ویژگی که در این دستگاه گنجانده شده است امکان ارسال پیامک (اس ام اس) خودکار در زمانی است که خودرو از محیط از پیش تعریف شده خارج شده است. این ویژگی به مالکین نمایشگاه‌های اتومبیل و... کمک خواهد کرد تا مطمئن باشند که خودرو از مکان از پیش تعریف شده خارج نمی‌شود و در صورت خروج بلافاصله متوجه این موضوع خواهند شد.

این ردیاب قابلیت نصب بر روی انواع خودرو، از پیکان گرفته تا پژو و انواع مدل ماشین‌های خارجی سبک و سنگین و ماشین‌های راه سازی و همچنین قابلیت نصب بر روی موتورسیکلت را هم دارد . این ردیاب علاوه بر نمایش مکان جغرافیای خودرو به صورت آنلاین و آفلاین، قابلیت‌های زیر را هم دارد:

  • قابلیت انحصاری نمایش مکان مورد نظر بدون نیاز به اینترنت.
  • قابلیت شنیدن صدای داخل ماشین با یک تماس به صورت نامحسوس.
  • قابلیت دیدن داخل خودرو به صورت نامحسوس.
  • ردیابی می‌تواند بر اساس زمان مثلا هر ۱۰ ثانیه یا بر اساس فاصله مثلا هر متر یا بر اساس زاویه مثلا هر ۵ درجه چرخش خودرو و یا تلفیق هر سه انجام پذیرد.

 

ویژگی‌های شاخص این ردیاب GPS دار در یک نگاه

  • امکان ارسال موقعیت جغرافیایی خودرو با اتصال اینترنت و پیامک (SMS)
  •  حالت هشدار تصادف (بر اساس ضربه)
  • دارای حافظه داخلی
  •  هشدار باز ماندن درب‌های خودرو
  •  هشدار ضعیف بودن باطری
  •  دو سیم‌کارته با قابلیت سوئیچ سیم‌کارت‌ها به یکدیگر در صورت عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ و...
  •  قابلیت شنود صداهای درون وسیله نقلیه
  •  امکان تعیین سقف سرعت (هشدار در صورت رد دادن آن)
  •  هشدار روشن شدن خودرو
  • و ده‌ها امکان ریز و درشت دیگر

توجه کنید که این مدل از ردیاب خودرو، فاقد کنترل از راه دور (ریموت) و در نتیجه عدم امکان ارسال SOS و بازکردن و بستن درب‌ها به وسیله ریموت است.











قیمت: ۳/۸۰۰/۰۰۰ ریال


جهت خرید این محصول به سایت گیلار مراجعه نمایید.